T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
SIRA NO
|
HİZMETİN ADI
|
İSTENEN BELGELER
|
TAMAMLANMA SÜRECİ (EN GEÇ) |
|
|||||||||||
1
|
Ferdi Şikâyetler
|
Şikâyetçinin elektronik posta yoluyla veya yazılı olarak
yapılmış başvurusu |
20 GÜN
|
|
|||||||||||
2
|
WEB Başvuruları
|
İsim, soy isim, adres ve diğer iletişim bilgileri istenir.
|
15 GÜN
|
|
|||||||||||
3
|
Hasta Hakları Başvuruları
|
Dilekçe
|
15 GÜN
|
|
|||||||||||
4
|
Özel Sağlık Kurum ve
Kuruluşlarından alınan hastalık rapor onayları |
İlçemizde faaliyet gösteren ve İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest meslek kayıt defterinde kaydı olan
hekim ve diş hekimi tarafından düzenlenen ve üzerinde protokol numarası ile hekim ve diş hekimi kaşesi olan hastalık rapor kağıdı |
1 SAAT
|
|
|||||||||||
5
|
Özel Laboratuarlar tarafından ve
tahlil sonuçlarının onayı |
İlçemizde faaliyet gösteren ve İlçe Sağlık Müdürlüğünde kaydı bulunan laboratuarlarca
düzenlenen ve fatura ile protokol numarası ve kaşesi olan tahlil kağıdı |
1 SAAT
|
|
|||||||||||
6
|
Özel Sağlık Kurum ve Kuruluşları
defter onayı |
İlçemizde faaliyet gösteren ve İlçe Sağlık Müdürlüğünde kaydı bulunan sağlık Kurum ve
kuruluşlarına ait defter |
1 SAAT
|
|
|||||||||||
7
|
AKTAR BAHARAT İŞLETMESİ
AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, BELGE İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Taahhütname, 2-İş yeri ruhsatı, 3-Fotoğraflı nüfus cüzdanı sureti, 4-2 adet vesikalık fotoğraf, 5-Fotoğraflı ikametgâh belgesi, 6-İl Sağlık Müdürlüğüne hitaben dilekçe, 7-Drog listesi(Türkçe ve Latince isimleri belirtilecek) 8-Uygunluk raporu ( İlçe Sağlık Müdürlüğünden verilecek). |
5 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
8
|
AKTAR BAHARAT
İŞLETMELERİNİN NAKİL İŞLEMLERİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, BELGE İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Taahhütname 2-2 ADET VESİKALIK FOTOGRAF 3-İl sağlık Müdürlüğüne hitaben dilekçe 4-Drog listesi 5- Uygunluk raporu ( İlçe Sağlık Müdürlüğünden verilecek). 6-Eski drog satış izin belgesi |
5 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
9
|
KONTROLE TABİ İLAÇ
İŞLEMLERİNDE İSTENEN BELGELER |
1-İmhası gelen Uyuşturucu ve Psikotrop ilaçlar,
2-Defterleri |
1 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
10
|
YENİ ECZANE AÇILIŞINDA
İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1- Matbu form 2 adet 2-Diplomanın arkalı önlü fotokopisi 2 adet 3- El yazısı ile yazılmış tarih, isim ve imza bulunan Mesleki özgeçmiş 2 adet 4-En son çalıştığı işyerinden ayrılış belgesi 2 adet 5-Göz Raporu 2 adet 6- Resmi veya özel sağlık kurumundan alınmış, yetkili tarafından tasdikli Eczacılık yapmasında ruhsal ve fiziksel manada sakınca yoktur ibaresini taşıyan sağlık raporu 2 adet 7- Savcılık belgesi 2 adet, 8-4 adet Vesikalık fotoğraf, 9-Bölge Eczacı Odası Başkanlığından alınan oda kayıt ve uygunluk belgesi/Muvazaa değerlendirme raporu 10-TMMOB’ye kayıtlı inşaat mühendisi veya mimar tarafından çizilmiş ve onaylanmış ölçekli kroki 11-Vaziyet Planı 12- Belediyeden alınan eczane açılacak mahallin işyeri olduğuna dair yeni tarihli numarataj belgesi, 13-Ruhsat harç makbuzu aslı ve fotokopisi, |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
11
|
ECZANE NAKLİNDE İSTENEN
BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Matbu Form 2 adet 2- Diplomanın arkalı önlü fotokopisi 2 adet 3- Göz Raporu 2 adet 4- Resmi veya özel sağlık kurumundan alınmış, yetkili tarafından tasdikli Eczacılık yapmasında ruhsal ve fiziksel manada sakınca yoktur ibaresini taşıyan sağlık raporu 2 adet 5- Savcılık belgesi 2 adet, 6-1 adet Vesikalık fotoğraf, 7- Bölge Eczacı Odası Başkanlığından alınan oda kayıt ve uygunluk belgesi/Muvazaa değerlendirme raporu 8- TMMOB’ye kayıtlı inşaat mühendisi veya mimar tarafından çizilmiş ve onaylanmış ölçekli kroki 9- Vaziyet Planı 10- Belediyeden alınan eczane açılacak mahallin işyeri olduğuna dair yeni tarihli numarataj belgesi, 11- Ruhsat harç makbuzu aslı ve fotokopisi, 12-Ruhsatname aslı ve fotokopisi |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
12
|
ECZANE DEVRİNDE İSTENEN
BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1- Matbu form 2 adet 2-Diplomanın arkalı önlü fotokopisi 2 adet 3- El yazısı ile yazılmış tarih, isim ve imza bulunan Mesleki özgeçmiş 2 adet 4-En son çalıştığı işyerinden ayrılış belgesi 2 adet 5-Göz Raporu 2 adet 6- Resmi veya özel sağlık kurumundan alınmış, yetkili tarafından tasdikli Eczacılık yapmasında ruhsal ve fiziksel manada sakınca yoktur ibaresini taşıyan sağlık raporu 2 adet 7- Savcılık belgesi 2 adet, 8-4 adet Vesikalık fotoğraf, 9-Bölge Eczacı Odası Başkanlığından alınan oda kayıt ve uygunluk belgesi/Muvazaa değerlendirme raporu 10- TMMOB’ye kayıtlı inşaat mühendisi veya mimar tarafından çizilmiş ve onaylanmış ölçekli kroki 11-Vaziyet Planı 12- Belediyeden alınan eczane açılacak mahallin işyeri olduğuna dair yeni tarihli numarataj 13-Ruhsat harç makbuzu aslı ve fotokopisi, 14- Ruhsatname aslı ve fotokopisi 15-İl Sağlık Müdürlüğünden/İlçe Sağlık Müdürlüğünden görevli Eczacılar ve Oda Temsilcisi nezaretinde hazırlanan devir tutanağı İlaç,itriyat,demirbaşlar,uyuşturucu ve psikotrop ilaçların faturaları ayrı ayrı kesilecek ,devir tutanağına ayrı ayrı bedelleri yazılacak ve fotokopisi devir tutanağına eklenecektir. |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
13
|
ECZANE MESÜL MÜDÜR
TAYİNLERİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, BELGE İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1- Matbu form 2 adet 2-Diplomanın arkalı önlü fotokopisi 2 adet 3- El yazısı ile yazılmış tarih, isim ve imza bulunan Mesleki özgeçmiş 2 adet 4-En son çalıştığı işyerinden ayrılış belgesi 2 adet 5-Göz Raporu 2 adet 6- Resmi veya özel sağlık kurumundan alınmış, yetkili tarafından tasdikli Eczacılık yapmasında ruhsal ve fiziksel manada sakınca yoktur ibaresini taşıyan sağlık raporu 2 adet 7- Savcılık belgesi 2 adet, 8-4 adet Vesikalık fotoğraf, 9-Türk Eczacılar Birliğinden alınan meslekten men cezası almamıştır ibaresi bulunan belge 2 adet 10-Mesul Müdür atanma nedenini ve istemini gösterir gerekçe 2 adet |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
14
|
ECZACI SOYADI
DEĞİŞİKLİĞİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Dilekçe 2-Yeni tarihli soyadı değişikliğini belgeleyen vukuatlı nüfus örneği veya evlenme cüzdanı veya boşanma ilamının noter tasdikli sureti ve fotokopisi 3-Eczane ruhsatının aslı ve fotokopisi |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
15
|
ECZANE TADİLATINDA
İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Dilekçe 2- TMMOB’ye kayıtlı inşaat mühendisi veya mimar tarafından çizilmiş ve onaylanmış ölçekli kroki (Eski kroki ve yeni kroki 2’şer adet) |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
16
|
ECZANE KAPANIŞINDA
İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, BELGE İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Dilekçe 2-Eczane Ruhsatnamesinin aslı 3-Psikotrop ve Uyuşturucu ilaçlara ait tutanak 4-Eczane kapanış tutanağı formu |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
17
|
ECZANE RUHSAT
BEKLEMESİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, BELGE İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Dilekçe 2-Ruhsat aslı 3-Eczane Ruhsat muhafazası formu 4-Psikotrop ve uyuşturucu ilaçların miktarlarını gösteren tutanak 5-İlaçlar bekleme süresi içerisinde yediemine bırakılmış ise yediemin tutanakları |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
18
|
ÖZEL HASTANE ECZANESİNİN
AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Özel Hastane için alınmış hastane ruhsatı 2 adet 2-Mesul Müdürlük belgesinin noter tasdikli fotokopisi 2 adet 3- TMMOB’ye kayıtlı inşaat mühendisi veya mimar tarafından çizilmiş ve onaylanmış ölçekli kroki 2 adet 4-1/50 oranında mimar yada inşaat mühendisi tarafından kaşelenmiş eczane yerleşim planı ( kat krokisi ) 2 adet 5-Hastane yönetimin eczacıyı mesul müdür olarak atadığına dair dilekçe 2 adet 6-Eczaneye Mesul Müdür atanması için gereken belgeler 7-Eczane ruhsat harç makbuzu aslı ve fotokopisi 8-Taahhütname ve fotokopisi |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
19
|
ECZA DEPOSU AÇILIŞINDA
İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. A.MESUL MÜDÜR İLE İLGİLİ EVRAKLAR 1-Ecza deposunun açılmasına dair dilekçe 2 adet 2- Mesul müdür eczacının el yazısı ile doldurulmuş Bakanlık matbu formu (2 adet) 3- Eczacının noter tasdikli diploma sureti (2 adet) 4- Resmi veya özel sağlık kurumundan alınmış, yetkili tarafından tasdikli sağlık raporu 2 adet "Eczacılık yapmasına mani hali yoktur" ibaresi bulunacaktır. 5- Resmi mühürle tasdikli ve yeni tarihli göz raporu (2 adet) 6-5 adet fotoğraf 7- Eczacılık yapmaya engel mahkûmiyetin bulunmadığına dair adli sicil belgesinin aslı ve fotokopisi 8- Mesul müdür eczacının Türk Eczacıları Birliği’nce onaylanmış meslekten yasaklama cezasının olup olmadığına dair Eczacı Odasından alınacak belge (1 asıl, 1 fotokopi) 9- Askerden yakın tarihte terhis olan eczacıların terhis belgesi fotokopisi (2 adet) 10- Evlilik nedeni ile diplomadaki soyadı değişen eczacıların evlenme cüzdanının noterden tasdikli sureti ve bir fotokopisi 11- Eczacının özgeçmişi (2 adet) 12- Eczacının arkalı önlü nüfus cüzdan fotokopisi (2 adet) 13- Eczacı daha önce eczane açmış ise kapattığına dair, mesul müdürlük yaptı ise ayrıldığına dair ilgili İl Sağlık Müdürlüğünden alınan belge 14- Emekli olan eczacıların emekli kartının önlü arkalı fotokopisi (2 adet) 15- Sağlık Bakanlığı’nca 20.10.1999 tarihli ve 23852 sayılı resmi gazetede yayınlanan yönetmeliğin 26. Maddesinin 2. Fıkrası uyarınca yürürlüğe konulan kılavuzun okunup tebellüğ edildiğini belirten ve hükümlerine uyulacağı taahhüdünü ihtiva eden imzalı belge (2 adet) 16- Mesul müdürün kalite güvence sorumlusu olarak atandığı ve kabul ettiğine dair dilekçeler (2’şer adet) 17- Mesul müdür için yatırılacak makbuz (1 asıl ve 3 fotokopi) (ZİRAAT BANKASI– Çukurambar Şubesi nezninde açılan 1937-59211027-5001 ( TR 44 0001 0019 3759 2110275001 ) İBAN nolu hesap) (Yatırılan tüm harç makbuzları (dekontlar) ıslak imzalı olacak ve "tahsil edildi" kaşesi bulunacaktır, harç makbuzlarında deponun ve eczacının adı ilgili harç makbuzlarında açık olarak belirtilmelidir.) B.DEPO İLE İLGİLİ EVRAKLAR 18- Bir ticari şirket tarafından kuruluyor ise (Anonim şirket ise); * Ticaret sicil gazetesinin aslı ve fotokopisi, (Ticaret sicilde mesul müdür ortaklardan biri olmalı, deponun adı, adresi, amaç ve sermayesi belirtilmelidir.) * Şirket ana sözleşmesinin noterden onaylı sureti ve fotokopisi * Mesul müdürün şirket tarafında göreve atandığına dair noter tasdikli yönetim kurulu kararı ve fotokopisi **Şube depoların mesul müdür değişikliğinde ticaret sicil gazetesi istenmiyor. **Şube ve mümessil ecza depolarında mesul müdürün ortaklar arasında olma zorunluluğu yoktur. Limited şirket ise; sadece ticaret sicil gazetesinin aslı ve fotokopisi gereklidir. 19- Ecza Deposunun techizatını, bölümlerini, vaziyet planını ve ölçümleri gösterir şekilde mimar veya mühendis tarafından çizilen kroki (1 asıl, 2 fotokopi) (Çizen kişinin kaşesi, diploma no, oda kayıt no ve imzası), 20- Eczacı odasından alınacak uygunluk ve inceleme raporu (1 asıl, 2 fotokopi) 21- Ecza deposu olacak yerin tamamının yangın güvenliği açısından uygun olduğuna dair ilgili makamdan alınmış onaylı belge (1 asıl, 1 fotokopi) 22- Ecza deposunun adı, kurulacağı yerin açık adresi, onaylı imar planı (Belediyeden imar yönetmeliğine uygunluğunu bildiren, onaylayanın adı soyadı ünvanı, imzası ve resmi mühürü bulunan - 1 asıl ,1 fotokopi) 23- Ecza deposunun açık adresin yer aldığı yeni tarihli yapı kullanım izin belgesi (1 asıl ,1 fotokopi) 24- Ecza deposu adına Defterdarlığa yatırılan ruhsat harç makbuzunun aslı ve fotokopisi 25- Ecza deposu için yatırılacak makbuz (1 asıl ve 3 fotokopi)(ZİRAAT BANKASI–NecatiBey Şubesi ANKARA 6573922-5001 no’lu hesap yada MERKEZ BANKASI Ankara Şubesi 350101521-2 no’lu hesap) (Yatırılan tüm harç makbuzları (dekontlar) ıslak imzalı olacak ve "tahsil edildi" kaşesi bulunacaktır, harç makbuzlarında deponun adı ilgili harç makbuzlarında açık olarak belirtilmelidir.) |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
20
|
ECZA DEPOSU NAKİLLERİNDE
İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Nakil dilekçesi (2 adet) ve Mesul müdür eczacının el yazısı ile doldurulmuş Form (2 adet) 2- Nakil yapılacak yeni yerin açık adresi, onaylı imar planı (Belediyeden imar yönetmeliğine uygunluğunu bildiren, onaylayanın adı soyadı, ünvanı, imzası ve resmi mühürü bulunan) (2 adet) 3- Depo sahibinin veya yönetim kurulunun nakil ile ilgili muvafakat belgesi ve fotokopisi 4- Yeni deponun techizatını, bölümlerini vaziyet planı ve ölçümlerini gösterir şekilde mimar veya mühendis tarafından çizilen kroki (2 adet) (Çizen kişinin kaşesi oda kayıt no ve imzası) 5- Ecza deposu olacak yerin tamamının yangın güvenliği açısından uygun olduğuna dair ilgili makamdan alınmış onaylı belge ve fotokopisi 6- Eski adresteki ecza deposuna ait ecza deposu ruhsatı ve mesul müdürlük belgesi 7- Adres değişikliğini gösteren ticaret sicil gazetesi aslı ve fotokopisi 8- Ecza deposunun başka ilçeye naklinde ruhsat harcının ödendiğini gösteren makbuz aslı ve fotokopisi (Defterdarlık yazısı Müdürlüğümüzce verilecek.) 9- Eczacı odasından alınacak uygunluk ve inceleme raporu (1 asıl ve 2 fotokopi) 10- Ecza deposu için yatırılacak makbuz (1 asıl ve 3 fotokopi) |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
21
|
VERESELİ ECZANE
İŞLEMLERİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Ruhsatname aslı ve varsa mesül müdürlük belgesinin aslı 2-Veraset ilamı( Noter tasdikli ) veya noterden alınmış mirasçılık belgesi aslı ve fotokopisi 3-Feragatname/Muvafakatname : varislerden herhangi birinin eczaneyi işletme hakkından vazgeçmesi halinde noterden alınmış feragatname belgesinin aslı ve fotokopisi 4-Matbu form 2 adet 5-Diploma örneği 2 adet 6-Özgeçmiş:eczacı el yazısı ile yazıp imzalayacak 2 adet 7- En son çalıştığı işyerinden ayrılış belgesi 2 adet 8-Göz Raporu 2 adet 9- Resmi veya özel sağlık kurumundan alınmış, yetkili tarafından tasdikli Eczacılık yapmasında ruhsal ve fiziksel manada sakınca yoktur ibaresini taşıyan sağlık raporu 2 adet 10- Savcılık belgesi 2 adet, 11- Ruhsat harç makbuzu aslı ve fotokopisi, 12--4 adet Vesikalık fotoğraf, 13- Belediyeden alınan eczane açılacak mahallin işyeri olduğuna dair yeni tarihli numarataj belgesi, 14-Eczacı Odası Belgesi: Türk Eczacılar Birliğinden alınmış mesül müdür olacak eczacı hakkında Meslekten men cezası almamıştır ifadesi bulunan belge 2 adet |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
22
|
OPTİSYENLİK MÜESSESESİ
AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
RUHSAT İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNDE DÜZENLENECEKTİR.
1-Optisyenlik diplomasının aslına uygunluğu idarece onaylı örneği; Gözlükçü ruhsatnamesini haiz olan birisi tarafından açılacak ise gözlükçülük ruhsatnamesinin aslına uygunluğu idarece onaylı örneği; Göz hastalıkları uzmanı tarafından açılacak ise uzmanlık belgesinin örneği ile kayıtlı olduğu il tabip odasından alınmış, tabiplik mesleğini icra etmediğine dair belge 2- Müessese sahibi optisyenlik mesleğini icra etme hak ve yetkisini haiz olmayan gerçek kişi ise sahibinin ve mesul müdürün nüfus cüzdanı TC Kimlik Numarası 3-Optisyenlik müessesesi bir ticaret şirketi tarafından açılacak ise ticaret unvanı, kayıtlı olunan ticaret sicil memurluğunun adı ve ticaret sicil numarası beyanı ( şirket ana sözleşmesi ticaret sicil gazetesinde 1/10/2003 tarihinden önce yayınlanmışsa ticaret sicil gazetesinin aslı veya kurumca onaylı örneği 4- Müessese sahibi ile mesul müdür arasında akdedilmiş hizmet sözleşmesinin il sağlık müdürlüğünce onaylı sureti 5- Mesul müdürün optisyenlik yapabileceğine dair sağlık durum beyanı 6- Müessese olarak kullanılacak yere ait olan ve iç mekânı da gösterir 1/100 ölçekli ilçe sağlık müdürlüğünce onaylanmış kroki veya plan 7- Optisyenlik müessesesinde kullanılan ve bulundurulması zorunlu olan ve ek-1'de belirtilen asgari araç-gerecin, mesul müdür tarafından imzalanmış listesi 8- Müessese olarak kullanılacak yerde yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair ilgili mevzuata göre yetkili olan mercilerden alınan belge 9- Optisyenlik müessesesinde mesul müdür haricinde optisyenlik mesleğini icra etme hak ve yetkisini haiz olan personel çalışacak ise, bu personel için ikinci fıkranın (a) bendindeki sayılan belgeler, 2(iki) adet vesikalık fotoğraf ve son iki ay içerisinde alınmış sağlık kurulu raporunun aslı |
7 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
23
|
ISMARLAMA PROTEZ VE
ORTEZ MERKEZLERİ İLE İŞİTME CİHAZI MERKEZLERİ AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Merkezin açılacağı adresin,kuruluş ünvanının,sahip veya sahiplerinin belirtildiği ve açılma işlemlerinin başlatılmasını talep eden bir dilekçe ile İl Sağlık Müdürlüğüne başvuruları gereklidir. |
30 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
24
|
SAĞLIK KABİNİ
AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
RUHSAT İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNDE DÜZENLENECEKTİR.
1-Dilekçe 2-Diploma 3-4 adet fotoğraf- 4-Kimlik Fotokopisi 5-Onaylı Kroki- 5-İkametgâh Belgesi 6-Vergi Levhası 7- Katı atık Belgesi 8-Tıbbi Malzeme Listesi 9-Sağlık Kabininde sunulacak hizmet listesi 10-Ortaklık varsaortakları gösteren Ticaret Sicil Gazetesi ve kimin mesul müdür olacağını beyan eden dilekçe |
3 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
25
|
DOKTOR MUAYENEHANESİ
AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Muayenehanenin açılacağı adresi, çalışma saatlerini ve Ek-13’te yer alan işlemlerden hangilerinin yapılacağını belirten uygunluk belgesi düzenlenmesini içeren dilekçe,2-Muayenehanenin oda esasında bütün mekânlarının ne amaçla kullanılacağını gösterir en az 1/100 ölçekli ve Müdürlük tarafından yerinde bizzat görülerek doğruluğu onaylanmış plan örneği, 3-Muayenehanede kullanılacak ve bulundurulması mecburi asgari tıbbi malzeme ve donanım ile ilaç listeleri dikkate alınarak hazırlanmış, Müdürlük tarafından yerinde bizzat görülerek doğruluğu onaylanmış asgari araç-gereç ve ilaç listesi, 4-Binanın yapı kullanma izin belgesinin aslı ya da müdürlükçe onaylı sureti (Yapı kullanma izin belgesinde muayenehane olarak kullanılacak mekânın sağlık tesisi olma şartı aranmaz.) 5-Binanın, ilgili mevzuata göre alınmış depreme dayanıklılık raporu (Yapı ruhsatı ve yapı kullanma izin belgesi başvurusu, 2/11/1985 tarihli ve 18916 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Planlı Alanlar Tip İmar Yönetmeliğine göre 19/8/2008 tarihinden sonra yapılmış binalarda istenmez.), 6-Binada, ilgili mevzuata uygun şekilde yangın için gerekli tedbirlerin alındığını, tesisatın kurulduğunu ve binanın bu açıdan uygunluğunu ayrıntılı olarak gösteren ve yetkili merciden alınan belgeyi (Yapı ruhsatı ve yapı kullanma izin belgesi başvurusu, 2/11/1985 tarihli ve 18916 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Planlı Alanlar Tip İmar Yönetmeliğine göre 19/8/2008 tarihinden sonra yapılmış binalarda istenmez.),” 7-Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre düzenlenmiş tıbbi atık raporu ve tıbbi atıkların bertarafı için ilgili kurumla yapılmış sözleşme. 8-Vergi Levhası (Şahıs adına tanzim edilmiş olan vergi levhası Sağlık Müdürlüğü ya da Noter onaylı) 9-Diploma ve Uzmanlık Belgesi(Sağlık Müdürlüğü ya da Noter Onaylı) 10Nüfus Kâğıdı Fotokopisi 11-Tabip Odası kayıt belgesinin aslı 12-Kamu kurumunda çalışmadığına dair beyanı, 13-Bağlı bulunduğu bölge İlçe Sağlık Müdürlüğüne kayıt belgesi aslı * (Muayenehane uygunluk belgesi tesliminde istenecektir) 14-Hekim adına düzenlenmiş reçete örneği (Maliye Bakanlığı damgalı reçetenin fotokopisi) 15-Varsa çalışan personelin iş sözleşmesi ve Sosyal Güvenlik Kurumu kaydı, (Muayenehane uygunluk belgesi tesliminde istenecektir) 16-Hekimin 3 adet fotoğrafı 17Çalışan ve hasta güvenliğinin sağlanacağı hakkında taahhütname Hekim İle Birlikte Çalışacak Sağlık Personeli 1-Diploma (Onaylı) 2Kamu kurumunda çalışmadığına dair belge 3-İlçe Sağlık Müdürlüğü kayıt belgesi 4-Nüfus cüzdan fotokopisi 5-3 adet fotoğraf Çalışan personelin iş sözleşmesi ve Sosyal Güvenlik Kurumu kaydı ile sağlık çalışanlarının hizmet sözleşmeleri ve diplomaları (diploma ve sözleşmelerin, aslı görülmek şartıyla müdürlük tasdikli suretleri; istenilir ise sözleşmeler ıslak imzalı verilebilir) *Bağlı bulunduğu bölge İlçe Sağlık Müdürlüğü kayıt belgesi aslı (Hekim kaydı Uygunluk Belgesi düzenlendikten sonra İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılacaktır ve dosyaya ilave edilecektir.) |
10 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
26
|
AKUPUNKTUR TEDAVİSİ
UYGULAYAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞU AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. *Özel Sağlık Kuruluşu Muayenehane olacak ise öncelikle hekimin ruhsatlı bir muayenehanesinin olması gereklidir. Mesul müdür tarafından verilecek olan; müessesenin adı, sahip/sahipleri, adresi, telefon numarası ve bağlı olduğu İlçe Sağlık Müdürlüğünü belirten dilekçe, En az 1/100 ölçekli ve hizmet sınırları içerisinde bulunduğu İlçe Sağlık Müdürlüğü hekimince onaylı plan örneği, Sağlık kuruluşunda kullanılacak olan ve bulundurulması mecburi asgari tıbbi malzeme ve donanım ile ilaç listesi (İlçe SM hekimi tarafından onaylı), Sağlık kuruluşunda akupunktur uygulayacak hekimler ve diğer sağlık personeli için; Başlayış dilekçesi Hekimin diplomasının varsa uzmanlık belgesinin ve Bakanlıkça düzenlenen “Akupunktur Tedavisi Uygulama Sertifikası”nın noter onaylı veya TSM onaylı örnekleri 2 adet vesikalık fotoğraf Tabip odası belgesi Sağlık kuruluşunda çalışacak hekim ve sağlık personelinin, bağlı bulunduğu İlçe sağlık Müdürlüğü serbest çalışanlar defterine kayıt belgesi, Varsa Hekim dışı sağlık personelinin diplomalarının onaylı örnekleri ve 2’şer adet vesikalık fotoğrafları, Belediye ile yapılmış tıbbi atık sözleşmesi, Vergi Levhası Kuruluşun Uygunluk Belgesi (Açılacak olan Akapunktur ünitesi ise hangi kuruluş bünyesinde açılıyorsa o kuruluşa ait çalışma uygunluk belgesi örneği Dal-Tıp merkezi v.s) |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
27
|
DİŞ HEKİMİ MUAYENEHANESİ
AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
RUHSAT İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNDE DÜZENLENECEKTİR.
1-Diş hekiminin dilekçesi 2-İnceleme raporu 3-1/100 ölçekli kroki 4-Zorunlu asgari ilaç listesi. Tıbbi Donanım listesi 5-Sağlık Kuruluşundaki ünit ve diğer malzemelere ait faturalar 6-Diş Hekimine ait onaylı diploma örneği (önlü arkalı) 7-Sağlık kuruluşunda çalışan sağlık personelinin: - Sağlık kuruluşunda çalışan sağlık personelinin onaylı diploma örnekleri - Sağlık kuruluşunda çalışan sağlık personelinin İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışanlar defterine kaydı -Diş Hekiminin bşka herhangi bir yerde çalışıp çalışmadığına dair yazılı beyanı -Diş Hekimleri Odası belgesi 8-Oda tarafından düzenlenen Tabela Uygunluk Belgesi 9-Belediye ile yapılmış tıbbi atık sözleşmesi 10-Vergi levhası fotokopisi 11-Sağlık Kuruluşunun ismini taşıyan Maliye Bakanlığı kaşeli reçete örneği 12-Diş hekimi için 2 adet yeni çekilmiş vesikalık fotoğraf 13-Adli sicil beyanı |
5 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
28
|
AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI HİZMETİ
SUNAN KURULUŞLARLA İLGİLİ RUHSAT İŞLEMLERİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Mesul Müdür dilekçesi 2-Ön inceleme Raporu 3-1/100 ölçekli kroki 4-Ticaret Sicil Gazetesi, Şirket Ortaklarının Diplomalarının onaylı örneği 5-Zorunlu asgari ilaç listesi, Tıbbi donanım listesi 6-Sağlık kuruluşundaki ünit ve diğer malzemelere ait faturalar 7-Noterlikçe onaylı mesul müdür sözleşmesi, onaylı diploma örneği, imza sirküsü 8-Sağlık kuruluşunda çalışan sağlık personelinin Sağlık kuruluşunda çalışacak personelin onaylı diploma örnekleri Sağlık kuruluşundaki sağlık personelinin İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışanlar defterine kaydı Sağlık kuruluşundaki sağlık personelinin devlet memuru ise part-time kesinti belgesi değilse devlet memuru olmadığına dair taahhüdü Tabip odası belgesi 9-Oda tarafından düzenlenen Tabela Uygunluk Belgesi 10-Belediye ile yapılmış tıbbi atık sözleşmesi 11-Yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair belge 12-Vergi levhası fotokopisi 13-Sağlık Kuruluşunun ismini taşıyan Maliye Bakanlığı kaşeli reçete örneği 14-Mesul müdür için 4, diğer Diş Hekimleri için 2 adet yeni çekilmiş vesikalık fotoğraf 15-Adli Sicil kaydı olmadığına dair yazılı beyan |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
29
|
SAHTE DİŞ HEKİMLERİNE AİT
İŞLEMLER |
İhbar Dilekçesi
|
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
30
|
ÖZEL DİŞ PROTEZ
LABORATUARI AÇILIŞLARINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. *MÜRACAAT DİLEKCESİ (Şubeden temin edilecek) *YERLEŞİM PLANI (1/100 Ölçekli olup ünitelerin yerleri ve metrekareleri belirtilecek) *İTFAİYE BELGESİ (Yangın tedbirlerinin alındığına dair) *ARAÇ – GEREÇ LİSTESİ (Mesul Müdür imzalı ve türüne göre düzenlenmiş olacak) *VERGİ LEVHASI (Noter tasdikli olacak) *KURULUŞ ŞİRKET İSE -Ticaret sicil gazetesi aslı -Şirket ortaklarına ait diploma veya meslek belgesi aslı ve bir fotokopisi -Kamu kurumunda çalışanlar için part time dilekçesi – onaylı belgesi. *MESUL MÜDÜRE AİT -Diploma veya meslek belgesinin aslı ile bir fotokopisi (Fotokopi aslı gibidir kaşesi basılacak ve aslı iade edilecek) -T.C. Kimlik Numarası bulunan Nüfus cüzdanı fotokopisi (Okunaklı olacak) -Meslek odası kayıt belgesi (Şirket ise Ticaret Odasından değilse Diş Teknisyenleri Odasından alınacak) - Mesul müdürün mesul müdürlük belgesi için son 6 ay içinde çekilmiş 4 adet renkli vesikalık fotoğrafı, *LABORATUARDA BELGELİ OLARAK ÇALIŞANLAR İÇİN: -Çalışacak diş hekimi ve diş protez teknisyenlerinin aslının görüldüğüne dair Müdürlükçe onaylanmış diploma veya meslek belgesi örneği, -Laboratuvarda çalışan her bir kişinin, laboratuvar sahibi ile mes'ul müdürünün nüfus cüzdanı örneği - Diş hekimlerinin Türk Diş hekimleri Birliğine, diş protez teknisyenlerinin laboratuvarın bulunduğu ilde varsa Diş Protez Teknisyenleri Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, - Laboratuvarın türüne göre belirlenmiş mesul müdür imzalı asgari araç-gereç ve malzeme listesi, - Mesul müdür ve çalışanların 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanununa göre gerekli sağlık muayenelerinin yapılıp, bulaşıcı hastalığı olmadığı ve mesleğini icraya mani bir hal bulunmadığına dair sağlık kuruluşundan alınacak tek hekim imzalı sağlık raporu, -Ağır ve tehlikeli işlerde çalışabileceğini belirten işyeri hekimi veya Göğüs Hastalıkları Uzmanı tarafından düzenlenmiş sağlık raporu. - Akciğer film raporu,(film büyük boy, raporu Radyoloji Uzmanı tarafından imzalı olacak) *YAPI KULLANIM İZİN BELGESİ (İş yerinin adresini gösterir olacak) |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
31
|
ÖZEL SAĞLIK
KURULUŞLARINDA ÇALIŞACAK PERSONELİN ÇALIŞMA İZİN BELGESİ İÇİN İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1-Kişinin Kurum Dilekçesi 2-Fotoğraf 3-Diploma 4- Adli Sicil kaydı olmadığına dair yazılı beyan 5-Kimlik Fotokopisi 6-İş Sözleşmesi |
2 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
32
|
EVDE BAKIM HİZMETİ
SUNUNUMU YAPMAK İÇİN BAŞVURAN SAĞLIK KURUMLARINDAN İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. Evde Bakım Hizmetleri Sunumu Yapan Özel Sağlık Kuruluşu Ruhsatlaması İçin Yapılacak Olan Başvuru Kuruluşun Bağlı Olduğu İlçe Sağlık Müdürlüpğüne Yapılacaktır. Mesul Müdür Dilekçesi( sağlık kuruluşunun unvanı, sahibi veya sahiplerini, faaliyet göstereceği adresi, merkez olarak açılacak ise mesul müdürün, birim olarak açılacak ise birim sorumlusunun ismi, unvanı, hizmet vereceği alanları ve sağlık kuruluşunun açılması ile ilgili işlemlerin başlatılmasını talep eden) Sağlık kuruluşunun oda esasında bütün mekanlarının ne amaçla kullanılacağını gösterir en az 1/100 ölçekli (İlçe Sağlık Müdürlüğünce )onaylanmış plan örneği, Merkez olarak açılacak sağlık kuruluşu bir ticaret şirketi tarafından açılacak ise, şirket ortaklarını gösterir ticaret sicil gazetesinin aslı veya noter tasdikli örneği, Birim olarak faaliyet gösterilecek ise bünyesinde bulunduğu sağlık kuruluşunun uygunluk belgesi/ruhsatnamesinin Müdürlükçe onaylı örneği, Sağlık kuruluşunda çalışacak tüm personelin(En az 3 hekim, 4 Hemşire veya Sağlık Memuru 1’i Ebe olabilir) listesi Çalışan personeller için: Diplomalarının Müdürlükçe onaylı örnekleri, Nüfus cüzdanlarının fotokopisi İkişer adet vesikalık fotoğrafları, İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışanlar defterine kayıtları Ek:2 (Evde Bakım Hizmeti Merkezinde Bulundurulması gereken asgari Araç ve Gereçler listesi) Mesul Müdür ve İlçe Sağlık Müdürlüğü Onaylı Ek:3( Hemşirenin /Sağlık Memurunun Yanında Bulunması Gereken asgari Araç-Gereç ve Cihazlar listesi) Mesul Müdür ve İlçe Sağlık Müdürlüğü Onaylı) Ek:4(Hekimin yanında Bulunması Gereken Asgari Araç-gereç , Cihaz ve İlaçlar listesi) Mesul Müdür ve İlçe Sağlık Müdürlüğü Onaylı ) Taahhütname(Evde Bakım Hizmeti alan kişinin gerekli durumlarda herhangi bir gerekçe göstermeksizin ikinci basamak sağlık kuruluşuna nakledileceğine dair mesul müdür ve sağlık kuruluşu sahipleri tarafından imzalı) İtfaiye ile yapılmış Yangına karşı tedbirlerin alındığına dair sözleşme Belediye ile yapılmış tıbbi atık sözleşmesi |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
33
|
PSİKO-TEKNİK
DEĞERLENDİRME MERKEZİ AÇILIŞINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. Psikoteknik Değerlendirme Merkezlerinde başvuru İl Sağlık Müdürlüğüne Yapılacaktır. Fiziki Koşullar ve Donanım; Bilgisayar destekli test gereçleri, Psikolog için çalışma odası, sürücü bekleme odası, tuvalet v.b, Sessiz, genel çalışma ortamından etkilenmeyen, uygulama esnasında giriş çıkışlara kapalı ,en az 3m2 büyüklüğünde,yeterli ışıklandırma ve havalandırma ve ısı,açık renklere boyalı duvar,teste katılan kişinin oturacağı büro koltuğu, Türk toplumu özelliklerine göre hazırlanmış norm çalışmasına sahip bilgisayar destekli testlerin uygulanabileceğine dair belge, Merkezde kayıt için defterler Diğer; Ticaret sicil gazetesi Vergi levhası (onaylı) Merkezin onaylı krokisi PSİKİYATRİ UZMANI (VARSA) İÇİN İSTENEN BELGELER Başvuru dilekçesi Diploma uzmanlık belgesi noter tasdikli Nüfus cüzdan örneği Noterde yapılmış imza sirküsü İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışan sağlık personeli defterine kaydı 4 adet vesikalık resim Tabib odası belgesi Adli sicil kaydı PSİKOLOG İÇİN İSTENEN BELGELER Başvuru dilekçesi, Noter tasdikli diploması, Noterden yapılmış imza sirküsü Nüfus cüzdan örneği İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışan sağlık personeli defterine kaydı 2 adet vesikalık resim Bilgisayar destekli testleri kullanmak için yetkili psikoloğ’un eğitim aldığına dair belge |
15 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
34
|
TIP MERKEZLERİNDE
RUHSATNAME BAŞVURUSUİÇİN GEREKLİ BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. Tıp merkezi işleteninin, adı veya ticari unvanı ile açmak istediği kuruluşun adını, açık adresini, faaliyet göstereceği uzmanlık dalları ve türünü belirten ve merkezin açılışı ile ilgili işlemlerinin başlatılmasını talep eden imzalı başvuru dilekçesi, Tıp merkezleri için, Bakanlıkça verilmiş ön izin belgesi ve ön izne esas mimari proje, Binanın, "tıp merkezi veya özel sağlık tesisi" olarak yapı kullanma izni belgesi, Tıp merkezinin olduğu binada 27/11/2007 tarihli ve 2007/12937 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile kabul edilerek 19/12/2007 tarihli ve 26735 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Binaların Yangından Korunması Hakkında Yönetmelik hükümlerine uygun şekilde yangın için gerekli tedbirlerin alındığını, tesisatın kurulduğunu ve binanın bu açıdan uygunluğunu ayrıntılı olarak gösteren ve yetkili merciden alınan belge, Tıp merkezi binası için ilgili mevzuata göre alınmış depreme dayanıklılık raporu, Tıp merkezi ticaret şirketi tarafından açılacak ise, şirket ortaklarını gösterir ticaret sicili gazetesinin aslı veya Müdürlük onaylı örneği ile şirket ortaklarının tamamının tabip olduklarını belgelemek üzere ortakların diplomalarının, varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri; tıp merkezi gerçek kişi/kişiler tarafından açılacak ise fakültesi diploma/diplomaları ve varsa uzmanlık belgelerinin Müdürlükçe tasdikli suretleri,Yönetmeliğin 25 inci maddesine göre laboratuvar ile radyoloji hizmetlerinin gerek tıp merkezi bünyesinde ve gerekse hizmet satın alma yoluyla nasıl yürütüleceğini gösterir belgeler, Tıp merkezi tam donanımlı acil yardım ambulansı bulunduruluyor ise, Ambulanslar ve Acil Sağlık Araçları ile Ambulans Hizmetleri Yönetmeliğine göre alınmış Ambulans Uygunluk Belgesinin Müdürlükçe tasdikli sureti; ambulans hizmeti sunan özel bir kuruluş ile sözleşme yapılmış ise, Ambulans Servisi Uygunluk Belgesinin ve hizmet sözleşmesinin ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği; Yönetmeliğin 24 üncü maddesinin sekizinci fıkrasına uygun ve ambulans hizmetinin karşılandığına dair Sağlık Müdürü tarafından onaylı belgenin sureti, Yönetmeliğin 23 üncü maddesinin beşinci fıkrası uyarınca tıp merkezinin koordineli çalışacağı özel veya kamu hastane veya hastaneleri ile yapılan hizmet sözleşmesinin ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı örneği, Mesul müdürün, tıp merkezinde mesul müdür olarak çalışacağına dair ıslak imzalı veya ıslak imzalı aslı görülerek Müdürlük onaylı mesul müdürlük sözleşmesi örneği; Yönetmeliğin 16 ncı maddesinin dördüncü fıkrasına göre mesul müdürlük yapmaya engel halinin bulunmadığını gösteren belgeler; mesul müdüre ait diploma ve var ise uzmanlık belgesi, T.C. Kimlik Numarası beyanı ve iki adet vesikalık fotoğraf, Tıp merkezi işleteni şirket bakımından, mesul müdür şirket ortağı değilse şirket müdürü ile mesul müdür arasında imzalanan sözleşme; şirket müdürü ile mesul müdür şirket ortağı ise, -şirket müdürü, mesul müdür olamaz- şirket müdürü ve mesul müdür arasında imzalanan sözleşme, Tıp merkezi işleteni gerçek kişiler ve mesul müdür de ortak ise, diğer ortakların mesul müdürlük konusunda yazılı ve imzalı rıza beyanları veya mesul müdürlük yapacak ortak ile diğer ortaklar arasında bu konuda yapılan sözleşme (mesul müdür ortak değil ise, bütün ortaklarla yapılan sözleşme), EK-5’e göre tıp merkezinde tam zamanlı çalışacak asgari sayıdaki uzman tabipleri ve kısmi zamanlı çalışacak uzman tabiplerin/tabiplerin, diplomaları/uzmanlık belgeleri ile hizmet sözleşmeleri; sadece nöbet hizmeti sunacak olan tabip veya tabiplerin diplomaları, varsa uzmanlık belgeleri ve nöbet hizmeti ile ilgili sözleşme/sözleşmeler; tabip harici sağlık çalışanlarının hizmet sözleşmeleri ve diplomaları (diploma ve uzmanlık belgeleri ile sözleşmelerin, aslı görülmek şartıyla Müdürlük tasdikli suretleri; istenilir ise sözleşmeler ıslak imzalı verilebilir), Tıp merkezinde çalışacak tabiplerin ve sağlık çalışanlarının ikişer adet vesikalık fotoğrafları, Tıp merkezinde sağlık insan gücü haricindeki çalışanların, mesul müdür tarafından onaylı isim listesi ve T.C. Kimlik Numaraları, Tıp merkezinde bulunması zorunlu tıbbi donanımın (cihazlar için marka, seri numarası veya bu numara yerine geçen bilgiler olacak şekilde) ve ilaçların, isim ve sayı olarak belirtilen mesul müdür imzalı listesi, Çamaşırhane ve/veya mutfak hizmetlerinin dışarıdan satın alınması halinde, taraflar arasında yapılan sözleşme/sözleşmelerin mesul müdür tasdikli suretleri ve hizmet veren şirket/şirketlere ait ticaret odası faaliyet belgesi/belgeleri, Tıbbi Atıkların Kontrolü Yönetmeliğine göre düzenlenmiş tıbbi atık raporu ve tıbbi atıkların bertarafı için ilgili kurumla yapılmış sözleşme. |
|
|
|||||||||||
35
|
|
|
|
||||||||||||
36
|
AYAKTA TEŞHİS VE TEDAVİ
YAPILAN SAĞLIK KURULUŞLARI (TIP, DAL MERKEZİ, POLİKLİNİK) MESUL MÜDÜR DEĞİŞİKLİĞİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. Mesul müdür olarak çalışacak hekim kuruluşta personel çalışma belgesi ile çalışan hekim ise; Hekimin çalışma istediğine dair dilekçesi Noterlikçe onaylı Mesul müdür sözleşmesi, İlçe Sağlık Müdürlüğü veya noter onaylı diploma ve nüfus cüzdan örneği, 2 adet resim ÇKYS özel sağlık kuruluşları sistemine yapılan mesul müdür teklifinin çıktısı ile İlçe Sağlık Müdürlüğündan onaylı başvuru ekindeki belgelerin uygun olduğunu gösterir belge Mesul müdür olarak çalışacak hekim kuruluşta personel çalışma belgesi ile çalışan hekim değil ise ek olarak; Çalışmak istediğine dair dilekçesi, kamu görevi yok ise dilekçesinde beyanı İlçe Sağlık Müdürlüğü veya noter onaylı diploma ve uzmanlık belgesi örneği, Meslek odası kaydı, İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışanlar defterine kaydı Çalışacak her sağlık personeli için 2 adet resim Adli sicil kaydı İş sözleşmesi ( kuruluş ile kişi arasında çalışma saatlerini gösteren ıslak imzalı) |
10 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
37
|
AYAKTA TEŞHİS VE TEDAVİ
YAPILAN SAĞLIK KURULUŞLARI (TIP, DAL MERKEZİ, POLİKLİNİK) ÇALIŞMA UYGUNLUK BELGESİ DEĞİŞİKLİKLERİNDE İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. Mesul müdürün çalışma uygunluk belgesinin değiştirmek istediğini ve değişiklik nedenini bildiren dilekçesi, İptal edilmek üzere eski Çalışma Uygunluk Belgesi, Çalışma uygunluk belgesi branş ilavesi nedeniyle değişiyorsa; Sağlık kuruluşunun 1/100 ölçekli mimari çizilmiş bölge İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yerine görülerek onaylanmış plan örneği (İlave edilen branş için ayrılan odayı gösterecek şekilde) İlave edilen branşa ait bulundurulması zorunlu tıbbi malzeme ve donanım listesi (İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından onaylı), Çalışma uygunluk belgesi şirket ortaklarındaki değişiklik nedeniyle değişiyorsa; Değişikliği gösterir Ticaret Sicil Gazetesi aslı veya noter onaylı örneği veya Ticaret Sicil Memurluğundan alınan belge, Değişen şirket ortaklarının diplomalarının noter veya Müdürlükçe onaylı örneği, Çalışma uygunluk belgesi kuruluşun devri nedeniyle değişiyorsa; Kuruluşun sahibi olan şirket ile devrettiği şirket yetkililerince noterde yapılmış devir sözleşmesi, Değişikliği gösterir yeni şirkete ait Ticaret Sicil Gazetesi aslı veya noter onaylı örneği veya Ticaret Sicil Memurluğundan alınan belge, Yeni şirketin ortaklarının diplomalarının noter veya Müdürlükçe onaylı örneği, |
10 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
38
|
992 SAYILI KANUNA TABİ
LABORATUARLAR (BİYOKİMYA, MİKROBİYOLOJİ,PATOLOJİ) AÇILIŞLARINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK,İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN KONTROL EDİLECEK,RUHSAT SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. İlçe Sağlık Müdürlüğü üst yazısı. İlçe Sağlık Müdürlüğü ön inceleme raporu Başvuru dilekçe (Laboratuar açmak isteyen uzman tarafından doldurulan) (A) Laboratuarı açmak isteyen uzmanın noter veya Müdürlükçe (TSM) tasdikli diploma örneği Laboratuarı açmak isteyen uzmanın noter tasdikli veya Müdürlükçe (TSM) tasdikli uzmanlık belgesi örneği Laboratuarı açmak isteyen uzmanın nüfus cüzdanı örneği ve ikametgahı Laboratuarı açmak isteyen uzmanın iki (2) adet vesikalık fotoğrafı İlçe Sağlık Müdürlüğü (İlçe Sağlık Müdürlüğü) kayıt belgesi Tabip Odası Belgesi Part-time belgesi Adli sicil beyanı veya kaydı İş sözleşmesi Her yıl Maliye Bakanlığı tarafından tespit edilen miktarlar üzerinden yatırılacak ruhsat harç makbuzunun aslı Sağlık Bakanlığı Ruhsat bedeli 75 YTL makbuz aslı Laboratuvar ruhsatnamesi için bildirim(C) 992 sayılı kanuna tabii laboratuar branşları için uzman hekimi tarafından beyan edilecek sadece uzmanlık alanı ile ilgili yapacağı tetkik ve testleri belirten liste (Laboratuarı açan uzman tarafından kaşeli ve imzalı ) (C/1) Laboratuarda bulunan kimyasal maddelerin listesi(Laboratuarı açan hekim tarafından kaşeli ve imzalı )(C/2) Laboratuarda bulunan yalnızca uzmanlık alanı ile ilgili araç gereç listesi (Laboratuarı açan uzman tarafından kaşeli ve imzalı )(C/3) Laboratuvar inceleme raporu ( E ) Faaliyette bulunan yerin 1/100 ölçeğinde krokisi (usulüne uygun çizilmiş olup İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından onaylı ) Taahhütname (1) Ticaret sicil gazetesi ve/veya vergi levhasının noter onaylı örneği (son bir yıla ait) Şirket yönetim kurulu üyelerinin üyeliklerini de belgeleyen noter onaylı imza sirküleri Şirket ortaklarının diplomaları (ruhsat talep eden hekim tarafından onaylı) Bünyesinde kurulan sağlık kuruluşuna ait ruhsatname ya da uygunluk belgesinin müdürlükçe onaylı örneği a.Ruhsat talebinde bulunan uzman adına düzenlenmiş, ……………..tarih ve ……….sayılı yazımız ekinde gönderilen ………………..no’lu ruhsatname aslının Bakanlığımıza iade edilmesi b.Önceden almış olunan ruhsatnamenin aslı kayboldu ise ruhsatname aslının kaybolduğuna dair ilanın bir gazetede yayımlanması, yayımlanan gazetenin bir sureti ve ilgili uzmanın bu ruhsattan dolayı ileride doğacak sorumluluğu üzerine alacağına dair dilekçesi gönderilmesi Tıbbi atık sözleşmesi |
10 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
39
|
3153 SAYILI KANUNA TABİ
LABORATUARLAR (FİZİK TEDAVİ-RADYOLOJİ- NÜKLEER TIP-RADYASYON ONKOLOJİSİ) AÇILIŞLARINDA İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN KONTROL EDİLECEK, RUHSAT SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. İlçe Sağlık Müdürlüğü üst yazısı. İlçe Sağlık Müdürlüğü ön inceleme raporu Başvuru dilekçe (Laboratuar açmak isteyen uzman tarafından doldurulan) (A) Laboratuarı açmak isteyen uzmanın noter veya Müdürlükçe (TSM) tasdikli diploma örneği Laboratuarı açmak isteyen uzmanın noter tasdikli veya Müdürlükçe (TSM) tasdikli uzmanlık belgesi örneği Laboratuarı açmak isteyen uzmanın nüfus cüzdanı örneği ve ikametgâhı Laboratuarı açmak isteyen uzmanın iki (2) adet vesikalık fotoğrafı İlçe Sağlık Müdürlüğü kaydı Tabip Odası Belgesi Part-Time Belgesi Adli sicil beyanı veya kaydı iş sözleşmesi Her yıl Maliye Bakanlığı tarafından tespit edilen miktarlar üzerinden yatırılacak ruhsat harç makbuzunun aslı Müessese ruhsatnamesi için bildirim formu (3153 sayılı kanuna tabii laboratuar branşları için ruhsat talep eden uzman tarafından doldurulan) (B) Görevlendirilen ilgili branş uzmanı tarafından uygunluğu onaylanan Tatbik ve Teftiş neticesini bildirir rapor (D) Faaliyette bulunan yerin 1/100 ölçeğinde krokisi (fenni bir şekilde çizilmiş olup İlçe Sağlık Müdürlüğü hekimi tarafından onaylı ) Taahhütname (1) Ticaret Sicil Gazetesi ve vergi levhasının noter onaylı örneği (son bir yıla ait ) Şirket yönetim kurulu üyelerinin üyeliklerini de belgeleyen noter onaylı imza sirküleri Bünyesinde olan sağlık kuruluşuna ait ruhsatname yada uygunluk belgesinin müdürlükçe onaylı örneği şirket ortaklarının diplomaları(ruhsat talep eden hekim tarafından onaylı) TAEK Lisans Belgesi (Noter onaylı ve her cihaz için ayrı) Ruhsat talebinde bulunan uzman adına düzenlenmiş, ……………..tarih ve ……….sayılı yazımız ekinde gönderilen ………………..no’lu ruhsatname aslının Bakanlığımıza iade edilmesi Önceden almış olunan ruhsatnamenin aslı kayboldu ise ruhsatname aslının kaybolduğuna dair ilanın bir gazetede yayımlanması, yayımlanan gazetenin bir sureti ve ilgili uzmanın bu ruhsattan dolayı ileride doğacak sorumluluğu üzerine alacağına dair dilekçesi gönderilmesi Tıbbi atık sözleşmesi |
|
|
|||||||||||
40
|
CERRAHİ MÜDAHALE BİRİMİ
AÇILIŞI İÇİN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. 1.Sağlık kuruluşunun mesul müdürünün; cerrahi müdahale biriminden sorumlu olacak uzman hekimin adı ve soyadı, cerrahi müdahale hizmeti sunulacak cerrahi dal veya dalları belirten dilekçesi, 2.Cerrahi müdahale birim sorumlusu uzman hekimin; uzmanlık belgesinin bir örneği, cerrahi müdahale hizmeti sunulacak cerrahi dal veya dalları belirten dilekçesi, nüfus cüzdanı örneği ve üç adet vesikalık fotoğraf 3.Cerrahi müdahale biriminde çalışacak tüm uzman hekimlere ve en az bir anesteziyoloji ve reanimasyon uzmanına ait Müdürlükçe düzenlenen personel çalışma belgesinin cerrahi müdahale birimi sorumlusunca onaylı birer örneği, 4.Sağlık Müdürlüğü 112 şubesinden onaylı Ambulans Sözleşmesi (24 saat kuruluş önünde bulunacak şekilde) 5.Sağlık kuruluşunun sahip veya sahipleri, mesul müdürü ve cerrahi müdahale birimi sorumlusu tarafından, uygulanacak müdahalelerin gün içinde tamamlanamadığı durumlarda herhangi bir gerekçe göstermeksizin yataklı bir tedavi kurumuna nakli ve orada takip ve tedavisinin devamını sağlayacağına dair taahhütname, 6.Cerrahi müdahale biriminde hangi tür ameliyatların yapılacağı hakkında ayrıntılı listenin, ilgili dal uzmanının ve cerrahi birim sorumlusunun imzası bulunan bir dilekçe, 7.Cerrahi müdahale biriminin tüm bölümlerini gösterir en az 1/100 ölçekli ve hizmet sınırları içerisinde bulunduğu ilçe Sağlık Müdürlüğü hekimince yerinde bizzat görülerek doğruluğu onaylanmış plan örneği, 8.İlgili Ticaret Sicil Gazetesi nüshasının bir örneği ve şirket ortaklarının listesi ve mesleklerine ait gerekli bilgiler, 9.Cerrahi müdahale biriminde yapılacak müdahaleler için mutlak bulundurulması gerekli temel araç, gereç ve cihazların dışında ayrıca yapacakları müdahalelere ait her türlü araç, gereç, cihaz ve sarf malzemeleri ile acil durumlarda kullanılmak üzere gerekli olan ilaçları bulunduracaklarına dair sağlık kuruluşunun mesul müdür, sahip/sahipleri ve cerrahi birim sorumlusu tarafından imzalı bir taahhütnamenin ıslak imzalı bir örneği, 10.Cerrahi müdahale biriminde görev yapan personelin isimleri ve görevlerini belirtir cerrahi müdahale birim sorumlusunca imzalı listesinin örneği, |
|
|
|||||||||||
|
|
11.Cerrahi müdahale biriminde yapılacak müdahaleler için bulundurulması gerekli araç, gereç,
cihaz ve sarf malzemelerini belirtir cerrahi müdahale birim sorumlusunca imzalı listenin örneği. 12.Tıbbı atık sözleşmesi, Yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair belge, Kuruluşta bulunan Jeneratör garanti ve fatura belgesi. 13.Kuruluşta kurulacak olan hepa filtre sistemimin uygunluğuna dair ilgili kurumlardan yazı |
10 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
41
|
DAL MERKEZİ AÇILIŞI İÇİN
İSTENEN BELGELER |
BELGELER İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜNE TESLİM EDİLECEK, RUHSAT İL SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENECEKTİR. Mesul müdür dilekçesi, Sağlık kuruluşunun 1/100 ölçekli mimari çizilmiş bölge ilçe Sağlık Müdürlüğü tarafından onaylı plan örneği Sağlık kuruluşu bir ticaret şirket tarafından açılacak ise; Ticaret sicil gazetesi aslı veya noter onaylı örneği veya Ticaret Sicil Memurluğunca düzenlenmiş ortakların isim ve pay durumlarını gösterir belge (Ticaret sicil gazetesi henüz yayınlanmamış ise) Şirket ortaklarının diplomalarının noter veya Müdürlükçe onaylı örneği, Vergi levhası noter veya Müdürlükçe onaylı örneği, Ticaret şirket müdürünün herhangi bir kamu kuruluşunda çalışmadığına dair beyanı, Sağlık kuruluşunda bulundurulması gereken zorunlu defterler Sağlık kuruluşunda çalışan tüm personelin listesi Özel sağlık kuruluşunda hizmet vereceği tıp dallarına göre bulundurulması zorunlu tıbbi malzeme ve donanım listesi, Sağlık kuruluşunun laboratuar malzemeleri ve yapılan tetkiklerin listesi, Sağlık kuruluşunda bulunan zorunlu asgari ilaç listesi, Bünyesinde Bakanlık tarafından ruhsatlı, radyoloji ve/veya biyokimya ve/veya mikrobiyoloji laboratuarlarından herhangi biri var ise ruhsatlarının onaylı birer örnekleri veya laboratuar sözleşmesi yapılmış ise birer örneği Belediye ile yapılmış tıbbi atık sözleşmesi, Yangına karşı gerekli tedbirlerin alındığına dair belge Yapı Kullanım İzin Belgesi Mesul Müdür için; Noterlikçe onaylı Mesul müdür sözleşmesi, İlçe Sağlık Müdürlüğü veya noter onaylı diploma ve nüfus cüzdan örneği, 2 adet resim |
10 İŞ GÜNÜ
|
|
|||||||||||
42
|
|
Çalışacak her sağlık personeli için; Çalışmak istediğine dair dilekçesi,
İlçe Sağlık Müdürlüğü veya noter onaylı diploma örneği, Meslek odası kaydı, Memur ise part-time belgesi İlçe Sağlık Müdürlüğü serbest çalışanlar defterine kaydı Çalışacak her sağlık personeli için 2 adet resim Çalışacak sağlık dışı personel için; Mesul müdür onaylı nüfus cüzdan örneği, İkametgâh, (Bu liste 2000 yılında yayınlanan Ayakta Teşhis ve Tedavi yapılan Sağlık Kuruluşları Yönetmeliğine göre yapılmıştır. 31.12.2009 tarihinden önce açılmış Dal Merkezlerinin taşınmalarında kullanılmaktadır, 15.02.2008 tarihli Yönetmelikte Dal Merkezi tanımı olmadığı için yeni Dal Merkezi açılışı yapılamaz |
|
|
|||||||||||